Kategoriler

Instagram Slider

• Wwwgezginpusulamcom
    by gezginpusulamiz Www.gezginpusulam.com
  • Marsilya  Notre Dame wwwGezginPusulamcom facebookcomGezginPusulamiz twittercomgezginpusulam instagramcomgezginpusulamiz
    by gezginpusulamiz Marsilya / Notre Dame www.GezginPusulam.com facebook.com/GezginPusulamiz/ twitter.com/gezginpusulam instagram.com/gezginpusulamiz/
  • Hayat bir nefestir aldn kadar Hayat bir kafestir kaldn kadar
    by gezginpusulamiz "Hayat bir nefestir, aldığın kadar... Hayat bir kafestir, kaldığın kadar... Hayat bir hevestir, daldığın kadar..."
  • Palais Longchamp  Marsilya wwwGezginPusulamcom facebookcomGezginPusulamiz twittercomgezginpusulam instagramcomgezginpusulamiz
    by gezginpusulamiz Palais Longchamp / Marsilya www.GezginPusulam.com facebook.com/GezginPusulamiz/ twitter.com/gezginpusulam instagram.com/gezginpusulamiz/
  • Yaamaz lm gze almayan Zafer gz yummadan koana gider Bayraa
    by gezginpusulamiz Yaşamaz ölümü göze almayan,  Zafer, göz yummadan koşana gider. Bayrağa kanının alı çalmayan,  Gözyaşı boşana boşana gider! Faruk Nafiz ÇAMLIBEL

Valencia

El Carmen Valencia Cruise turu ile geldiğimiz, Valencia da liman ile şehir merkezi arasında epey bir mesafe bulunmakta, ister gemiden Shuttle isterseniz limandan taksi ile geçebilirsiniz. Biz tercihimizi Shuttle dan yana kullandık. Gemiden aldığımız shuttle ile şehir merkezine yaklaşık olarak 10-15 dk surede ulaşıyoruz. İndiğimiz nokta, şehrin tam merkezinde. Hava güneşli, malum akdeniz iklimi, yazlar…

Barcelona / Norwegian Jade ile

Futbol, Tarih ve Seyahat Barcelonadayiz; Futbol, Gezi, Tarih ve daha birçok şey BARCELONA, Barcelona’ ya bu Norwegian Jade dahil 3.ncü gelişimiz. Geçen sene ki Costa Pacifica ile geldiğimiz de yaptığımız gezinin, ulaşım kısmı açısından aynısını yapıyoruz. Gemiden aldığımız Shuttle ile Word Trade Center da iniyoruz, indiğimiz noktada  City Sightseeing otobüslerinden bilet alıyoruz. Daha önce de söylediğimiz gibi bir şehri gezmenin…

Roma / Costa Pacifica İle

Aşıklar Şehrinde 2 Limana yaklaşık olarak 15 dk yürüme mesafesinde bulunan tren istasyonuna geliyoruz, gişeden biletlerimizi alıp atlıyoruz trene. Tren iki katlı, ama hızlı. Rahat bir tren yolcuğundan sonra varıyoruz Roma ya. Tren normal de merkeze Termini istasyonuna kadar gidiyor fakat biz oraya kadar gitmiyoruz.  San Pietro durağında inip Vatican’a kadar  yaklaşık 15 dk yürüyoruz……..

Palma De Mallorca

Palma De Mallorca Liman merkeze uzak sayılır, o yüzden shuttle alıyoruz. Otobüs bizi Catedral de Mallorca yada Palma Katedrali ne yakın bir noktaya bırakıyor, haliyle ilk durağımız da burası oluyor.  Gaudi nin elinin değdiği, öncesinde yerinde Cami bulunan daha sonra Katedral inşa edilen, Palma nın simgesi bir yapı. Heybetli, konumu, yüksekliğiyle ve deniz kıyısına yapılmış…

Barcelona / Costa Pacifica ile

Espanya Futbol, yemek, seyahat ve dahası BARCELONA, Barcelona’ ya bu 2.nci gelişimiz. Gemiden aldığımız Shuttle ile Word Trade Center da iniyoruz, indiğimiz noktada  City Sightseeing otobüslerinden bilet alıyoruz. Bizce bir şehri gezmenin en uygun ve mantıklı gezme yollarından bir tanesi, tecrübeyle de sabit. Biletimizi Red Line yada West Route olarak alıyoruz,  araçta free wifi, harita ve kulaklık da veriliyor, kanallarda değişik dillerde, devamlı…

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.